Δευτέρα, Δεκεμβρίου 24, 2012

XMAS with ARKAS!!










Χρόνια Πολλά σε όλους!

13 σχόλια:

Eυαγγελία είπε...

Χρόνια Πολλά Νημερτη μου.!!

Ας είναι να γελάσει λίγο το χειλάκι μας παραμονές Χριστουγέννων..!!

Όμορφα να περάσεις, με μπόλικο γέλιο από ψυχής, εντός κι εκτός.!!

(˘◡˘)

ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ είπε...

Χτες μιλώντας με έναν φίλο στη δουλειά, για μια περίεργη συνάδελφο,του λέω:Θα ήθελα να μπορούσα να μπω μέσα στο μυαλό της να δω τι σκέφτεται...
Και μου απαντάει:Πας καλά; Θες να σε ψάχνω; χαχαχα
Την αγάπη μας και τις ειλικρινείς ευχές μας φίλε Αντώνη..

Ρένα είπε...

Χρόνια Πολλά με Υγεία καλέ μου φίλε Νημερτη.

Ange Alexiou είπε...

Άπαιχτες! :))
Χρόνια πολλά φίλε μου!

Νimertis είπε...

όμορφα να περνάς κι εσύ αγαπημένη φίλη αοράτη! χωρίς Αρκά εγώ γιορτές δεν κάνω!

Νimertis είπε...

Και τις δικές μου ευχές από καρδιάς Καπετάνιε μου στην Καπετάνισσα και σένα! Να είστε πάντα αγαπημένοι!

Νimertis είπε...

Σ'ευχαριστώ Ρένα μου. Καλότυχο να είναι αυτό το 2013 γιατί αλλιώς δεν τα βλέπω καλά τα πράγματα... αρκετά πλέον...

Νimertis είπε...

Αρκάς ο θεός έτσι δεν είναι αγαπημένη μου φίλη misoagnosti; Και δίνει διέξοδο στη... χειμωνιά... να΄σαι καλά!

serenata είπε...

Μια αγκαλιά ευχούλες μέσα από την καρδιά μου Νιμερτή:)
Χρόνια πολλά σε σένα και τον κόσμο όλο!!!
Μοναδικός Αρκάς:)
Να σαι καλά φίλε μου!

Νimertis είπε...

Σ'ευχαριστώ πολύ Σερενάτα μου και σου εύχομαι κι εγώ από καρδιάς ό,τι ομορφότερο... με πολλή αγάπη!

Bitch είπε...

Εύχομαι μια καλή Χρονιά και σε σένα Αντώνη μου!!!
Να είναι μια καλύτερη Χρόνια αυτή που είναι ante portas!!

Πολλά φιλιά

Νimertis είπε...

Να'σαι καλά φίλη μου Μόνικα. Μια καλύτερη χρονιά λοιπόν ας ευχηθούμε...

marie είπε...

Χρόνια πολλά Νημερτη. Όμορφη ανάρτηση επέλεξες. :)