Πέμπτη, Ιουνίου 07, 2012

Κλέψε λιγότερο...





ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Πάλι μπλοκάρισε... τίποτα το ανησυχητικό... Συμβαίνει πάντα όταν η εγχείρηση είναι φρέσκια... Μετά στρώνει...
ΕΝΕΑ: Φρέσκια εγχείρηση; Μα τι του έκανες;
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Τον εγχείρησα... Ένα μικρό άνοιγμα του κρανίου για αέρισμα του εγκεφάλου και μετά κλείσιμο. Βλέπεις τι ωραία που δουλεύει.
ΕΝΕΑ: Καταραμένοι, δολοφόνοι, τον καταστρέψατε.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Ας μην υπερβάλλουμε. Είναι δολοφονία να θεραπεύσεις ένα τρελλό που θέλει να καταστρέψει την κοινωνία μας; Δεν κάναμε και τίποτα σπουδαίο. Απομονώσαμε ορισμένες λειτουργίες του εγκέφαλου. Ξέσφιξα τη βίδα της λογικής, και όλα ξανάγιναν νορμάλ.
ΕΞΟΧΩΤΑΤΟΣ: Νορμάλ στο σημείο που επιθυμούμε. Υπάκουος σε ότι του λένε οι αρχές. Αν κάθε πολίτης είχε αυτή την ποιότητα, θα δημιουργούσαμε την ιδανική κοινωνία.
ΕΝΕΑ: Βέβαια, σε μία κοινωνία που η λογική θα επέβαλε: «Επειδή κλέβουν όλοι... κλέψε και εσύ, ίσως λιγότερο αλλά κλέψε».
ΕΞΟΧΩΤΑΤΟΣ: Πες ό,τι θέλεις δεσποινίς αλλά έτσι η κοινωνία μας δεν διατρέχει κινδύνους.

Ντάριο Φο, Κλέψε λιγότερο

4 σχόλια:

ο δείμος του πολίτη είπε...

Κλέψε λιγότερο, χτύπα λιγότερο, βίασε λιγότερο...

Ανώνυμος είπε...

Δεν νομίζω να έχω διαβάσει τίποτα πιο ταιριαστό με τις καταστάσεις που ζούμε, απο αυτό που σήμερα μου έδωσες! Για άλλη μια φορά, σ' ευχαριστώ!... Φιλί!

Νimertis είπε...

και, συμπληρώνω, αφού γρονθοκοπάς τους πάντες, να φροντίζεις να κρύβεσαι από τις Αρχές, αφού άλλωστε είσαι φιλαράκι με τους ένστολους... λέμε τώρα...
καλημέρα φίλε μου

Νimertis είπε...

πολύ χαίρομαι που βλέπω το σχόλιό σου αγαπημένη μου φίλη Ευαγγελία! Να΄σαι καλά ψυχή μου...