Τετάρτη, Ιουλίου 23, 2014

Ελιγμοί εσωτερικής δράσης




Να σου αρνούνται το βλέμμα κι εσύ να μην ρίχνεις το φταίξιμο στα μάτια

Να ξημερώνει η νύχτα κι εσύ να μη θρηνείς την ημέρα

Να αρνείσαι πεισματικά να είσαι διάφανος ακόμα κι αν έχεις ενοχές που είσαι σκοτεινός

Να φυσά τόσο δυνατά που να πιστεύεις πως όλα θα εκριζωθούν κι εσύ να μην αγκιστρώνεσαι από πουθενά

Να έχεις την επιλογή να γίνεις αλλά να επιμένεις να είσαι

Να μη φοβάσαι το άγγιγμα

Να μάχεσαι τον κυνισμό στο πνεύμα όπως θα μαχόσουν τον καρκίνο στο σώμα

Να στέκεις όρθιος αλλά να μορφάζεις από πόνο αν το αισθάνεσαι

Να φιλοξενείς το χρόνο αλλά να μην οικειώνεσαι ποτέ μαζί του

Να δίνεις το χέρι σου σ’εκείνον που σου δίνει ένα χαμόγελο

Να σου αρνούνται το αυτονόητο κι εσύ να μην αυτοδικαιώνεσαι

Να έχεις δυο λόγους να πεις
και να λες τον ένα

Να βλέπεις στον καθένα το παιδί μέσα του
Να μην σηκώνεις κανένα σταυρό που δεν σου υπόσχεται τη σταύρωση

Να έχεις ένα λόγο να πεις
και να προτιμάς τη σιωπή…

whispery moment

4 σχόλια:

Kate'sCakeBox είπε...

Φιλοσοφημένες διαπιστώσεις ωριμότητας και σοφίας..ταξιδεύοντας στον χρόνο φτάνοντας στην ωρίμανση γίνεται και ο ψυχικός απολογισμός..ίσως σε αυτόν που μας ωθεί στην εξομολόγηση όταν κάποιες νύχτες ερχόμαστε αντιμέτωποι με τον ίδιο μας τον εαυτό ..οπότε ή θα ανακαλύψουμε νέες πτυχές του ή θα συμβιβαστούμε με αυτές που νομίζαμε μέχρι τώρα ότι είχαμε..κάνοντας την αυτοκριτική μας γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι και το πραγματικό νόημα της ζωής είναι πλέον ορατό..τουλάχιστον για πολλούς απο εμάς..εξαιρετική ανάρτηση Αντώνη φίλε μου!καλό βραδάκι!

Νimertis είπε...

Σ'ευχαριστώ Kate... ειδικά για την πρώτη σου φράση... να πω απλά ότι οι 'ελιγμοί εσωτερικής δράσης' δεν αποσκοπούν σε τίποτα ούτε έχουν κανένα διδακτικό χαρακτήρα... δεν είναι αποτέλεσμα αυτοκριτικής, νομίζω ότι δεν έχω το ανάστημα ή το κουράγιο να κάνω αυτοκριτική... είναι αυτό που έγραψες... διαπιστώσεις, χαρτογραφήσεις ενός αναγλύφου... είναι στην ουσία ελιγμοί... κάποια από αυτά που γράφω τα είδα, άλλα όμως ακόμα τα κοιτάζω...
χαίρομαι να διαβάζω τις σκέψεις σου φίλη μου...

Kate'sCakeBox είπε...

Να είσαι καλά φίλε μου γλυκέ οι διαπιστώσεις σου με εκφράζουν σε πολλά σημεία και μίλησα για τον εαυτό μου για το θέμα της αυτοκριτικής..σε μένα οι διαπιστώσεις μου είναι μετά απο απολογισμό της δικής μου ψυχοσύνθεσης και στις αντιδράσεις που είχα ή και που έχω σε όσα διαδραματίζονται γύρω μου..ναι κατάλαβα για τους ελιγμούς..ανακαλύπτουμε συνεχώς και αυτό μας δίνει ζωή..κι αυτά που όπως λες ακόμα πως τα κοιτάζεις πρόκληση είναι..ανεξάντλητη.. είδες επανήλθα να σε διαβάσω γιατί χαίρομαι να μιλάω μαζί σου απίστευτα όπως και με τον Νικόλα το ίδιο απο το ''Αντίθετοι κόσμοι΄΄καλό βραδάκι και πάλι.

Νimertis είπε...

από ενδιαφέροντες ανθρώπους πάντα περιμένεις ενδιαφέρουσες απόψεις φίλη μου Κate. Κι εγώ το χαίρομαι να συζητάμε. Σε φιλώ.