Τετάρτη, Μαΐου 21, 2014

Την... τρίτη Κυριακή...



Παραμονές εκλογών 2009. Συζητώ με μια φίλη. Τηλεφωνικώς.
Τι θα ψηφίσεις; τη ρωτάω κάποια στιγμή.
Καραμανλή, μου λέει… αδίστακτα.
Γιατί;
Γιατί θα χάσει, μου πετάει και αρχίζει ο σκληρός μου να ανεβάζει στροφές. Είναι και παλαιού τύπου και θορυβεί.
Από οίκτο δηλαδή;
Απλά στενοχωριέμαι που θα χάσει απ’τον άλλο…
Ο «άλλος» ήταν ο τύπος που σήμερα κάνει διαλέξεις στο Λας Βέγκας συντροφιά με σελέμπριτις.
Με συγχωρείς, της λέω κι αρχίζω να φορτώνω, είσαι άνεργη, με ένα μικρό παιδί, ξαναγύρισες στο πατρικό σου γιατί δεν έχεις δικό σου σπίτι, τη βγάζεις δε τη βγάζεις μέχρι τα Χριστούγεννα και μου λες ότι θα ψηφίσεις τον Καραμανλή… από οίκτο; Ποιος χρειάζεται τον οίκτο δηλαδή εδώ πέρα; Αυτός ή εσύ;
Μα γιατί θυμώνεις; μου αντιγυρίζει εντελώς ψύχραιμη. Όλοι έτσι δεν ψηφίζουμε;
Από λύπηση;
Περίπου… Να, πάρε παράδειγμα το 2007… έχασε ο Γιωργάκης [ο και περίφημος ΓΑΠ ] τις εκλογές, όρμηξε να του φάει το Κόμμα ο χοντρός [ ο και γνωστός Μπένυ ] και εκεί που το είχε καταφέρει, τον λυπήθηκαν όλοι το Γιώργο και… του το ξαναδώσανε πίσω!! Το Κόμμα εννοώ. Άλλωστε του πατέρα του δεν ήταν;
Πήγε να μου πέσει το ακουστικό απ’το χέρι.
Για κάτι τύπους σαν κι εσένα ομολογώ ότι θα σκεφτόμουν νόμους περιορισμού της ψήφου! της λέω.
Δηλαδή;
Μα είναι δυνατόν; Εδώ γίνεται ο χαμός (και ακόμα ήμασταν στο 2009) και συζητάμε σ’αυτό το επίπεδο;
Να το συνηθίσεις, μου λέει και τη νιώθω πως ήδη εξαντλούνται τα αποθέματα της διάθεσής της για πολιτική συζήτηση. Να το συνηθίσεις γιατί οι Έλληνες έτσι ψηφίζουμε. Τον Καραμανλή το γέρο δεν τον ψήφιζαν οι γυναίκες γιατί ήταν ωραίος και ζόρικος;
Μα είναι δυνατόν να προσχωρήσω στην ψήφο life-style, διαμαρτυρήθηκα …

2014. Παραμονές Β’ Γύρου δημοτικών εκλογών στον Πειραιά. Συναπαντιέμαι με ένα παλιό φίλο και πρώην γείτονα. (Εκείνος δεν άλλαξε γειτονιά. Καλά να πάθει).
Μιχαλολιάκο ή πρόεδρο, τον ρωτάω στα ίσια.
Την Κυριακή ψήφισα πρόεδρο, μου λέει, γιατί είμαι Ολυμπιακός. Τώρα θα ψηφίσω Μιχαλολιάκο γιατί είμαι δεξιός.
Τι λες μωρέ;
Την πρώτη Κυριακή κάναμε την πλάκα μας. Τώρα ξύπνησε η παραταξιακή συνείδηση!
Τον κοιτούσα ενεός.
Μα και ο Μαρινάκης δεξιός είναι, του αντιγυρίζω με ελιγμό που θα ζήλευαν και οι ρωμαϊκές κοόρτεις.
Ναι αλλά πήγε να τον φάει τον δήμαρχο μπαμπέσικα. Άλλωστε ο Μώραλης είναι πασόκος.
Μπερδεμένα τα πράγματα, του λέω με δήθεν στοχαστικό ύφος.
Μπα, πολύ απλά είναι. Με μια έννοια να είναι ευχαριστημένοι και οι δυο. Κατάλαβες;
Τη μια ψήφισες για το Θρύλο, την άλλη για το Κόμμα. Για τον Πειραιά πότε θα ψηφίσεις; του επετέθην.
Αν είχε και τρίτη Κυριακή…
Κι εκεί χρειάστηκα παγκάκι να καθίσω…


6 σχόλια:

Nikos S είπε...

Ο Λιάκος της Μιχαλούς ή αλλιώς Μιχαλολιάκος ο πιο αποτυχημένος και χείριστος δήμαρχος (με μικρό φυσικά) που δυστυχώς τον φάγαμε στην μάπα τόσα χρόνια. Χειρότερος ακόμα και από τον Φασούλα….. - Δαγκωτό στον Πρόεδρο γιατί είναι και ο Μόνος που ΜΠΟΡΕΙ !! - Γεια σου Αντώνη μου !! Σε φιλώ !!

Ρένα είπε...

Τι να πω...Τα χάλια μας. Ενα μέρος απο αυτούς που πάνε στις κάλπες δεν ξέρουν τι ψηφίζουν και γιατί. Το 40%που αρνήθηκε να ψηφίσει από αγανάκτηση για τη σημερινή κακή κατάσταση ίσως θα μπορούσαν να βάλουν ένα λιθαράκι σε κάποια ίσως αλλαγή. Την Καλημέρα μου.

Νimertis είπε...

Ώστε δαγκωτό στον πρόεδρο λες ε Νίκο; Χμμμμμμ... Να'σαι καλά!

Νimertis είπε...

Πάντοτε οι συνειδητοποιημένοι ήταν λιγοστοί φίλη μου Ρένα... αλλά πλέον κι αυτοί έχουν χάσει το μπούσουλα!

Ανώνυμος είπε...

Ακριβώς αυτό, καποιοι έχουν μυαλό πολιτικού νηπιου, και δεν ειναι απλά καποιοι αλλά πολλοι. Δεν ειναι μονο οσοι ανέφερες ειναι πολλοι άλλοι, Μπεος, Καρυπίδης και ΣΙΑ. Και τα επιχειρήματα που προβάλλουν οι ψηφοφόροι τους επιεικώς ανόητα. Δυστυχώς έτσι ειναι στον τοπο μας.

Καλησπερα φιλε μου.

Νimertis είπε...

Μπορεί να είμαι 'οπαδός' του Ολυμπιακού φίλη μου αλλά αυτό που έγινε αυτές τις μέρες με την κάθοδο Μαρινάκη στον Πειραιά δεν μου άρεσε καθόλου... γιατί είναι βέβαιο ότι δεν αποφάσισαν κάποιοι ισχυροί να βοηθήσουν σήμερα 'τα παιδιά του Πειραιά'... τόσα χρόνια αυτά τα παιδιά δεν άξιζαν βοήθειας; από την άλλη ο Μιχαλολιάκος... τέλος πάντων...
σ'ευχαριστώ πολύ για τα λόγια σου! Να'σαι καλά περήφανη μανιάτισσά μου...