Δευτέρα, Νοεμβρίου 04, 2013




πέρυσι τέτοια μέρα έγραφα:

Φαίνεται λοιπόν
πως υπάρχουν οι μεγάλες ημέρες…
αυτές που δεν σκαρφαλώνουν πάνω σου
αλλά εσύ αναλαμβάνεις την ευθύνη
ν’αναρριχηθείς πάνω σ’αυτές
γιατί αυτές οι μέρες
γενέθλιες ή άλλες
είναι σαν ψηλές κορυφές
συνήθως κακοτράχαλες
νεφοσκεπείς
απρόσιτες…

αλλά υπάρχουν

και πάντοτε έχουν μια μυθική διάσταση
ακριβώς γιατί είναι… καθημερινές ημέρες
σαν όλες τις άλλες
αλλά… εντελώς διαφορετικές
μοιάζουν φιλικές
γιατί πολλές φορές τις γιορτάζεις
στην ουσία είναι μπάτσοι της παλιάς σχολής
και ανακριτές
που σε καθίζουν σε ένα σκαμνί
και σ’αναγκάζουν να … τα ξεράσεις όλα…

όχι αυτά που ξέρεις
αλλά αυτά που κάνεις ότι δεν ξέρεις
όχι αυτά που είδες
αλλά αυτά που αγνόησες
όχι αυτά που έζησες
αλλά αυτά που προσπέρασες
όχι αυτά που τόλμησες
αλλά αυτά που φοβήθηκες

όχι αυτά που αγάπησες
αλλά αυτά που κιότεψες να αγαπήσεις

ναι
έτσι είναι αυτές οι γιορτινές
γενέθλιες μέρες
μασκαρεμένοι εισαγγελείς
και δικαστές
που έχουν την απόφαση έτοιμη
αλλά προσποιούνται με χαμόγελο
ότι ‘θα ακουστείς και θα έχεις μια δίκαιη δίκη’

ψέματα

ποτέ κανείς δεν δικάστηκε δίκαια
από τον εαυτό του…

αλλά ας είναι
για μια χρονιά ακόμη
ας είναι

ό,τι έμεινε πίσω
δεν φωνάζει πια
είναι ήσυχο και αναπαυμένο

ό,τι είναι μπροστά
έχει ένα βλέμμα αυστηρό
και μια δέσμευση
κοφτερή σαν καλοακονισμένη λάμα

πως ό,τι βιώνεται
πάντοτε θα βιώνεται ολόκληρο…

γιατί αλλιώς
οι μέρες αυτές γίνονται και… Εξολοθρευτές
έρχονται μια μέρα από το μέλλον
και σε καθαρίζουν στεγνά
στον ύπνο σου…

ακόμα κι αν είσαι ξύπνιος...

November 4th
a day to remember...

χρόνια μας πολλά
οι εορτάζοντες!

φέτος
με τη φθορά κατά ένα χρόνο βαρύτερη
αισθάνομαι ένα πιο ήρεμο χαμόγελο
ίσως γιατί οι εξολοθρευτές έρχονται και παρέρχονται
αλλά η αίσθηση του αιώνιου
είναι ακόμα πιο σημαντική

το Αχανές κάθε τέτοια μέρα
τους γενεθλιώτες σπλαχνίζεται
και τους επιτρέπει να αρμονίζονται

με το φωτεινό τους σύμπαν!

14 σχόλια:

logia είπε...

Χρονια πολλα Νημερτη μου
Χρονια πολλα και ποιοτικα στη ζωη σου
Λες και ηταν χθες θα τραγουδαμε σημερα απο την σκηνη του gazarte και θα σου ειναι αφιερωμενο

Eυαγγελία είπε...

Τούτες τις μέρες ο άνεμος μας κυνηγάει, μας κυνηγάει
Γύρω σε κάθε βλέμμα το συρματόπλεγμα
γύρω στην καρδιά μας το συρματόπλεγμα
γύρω στην ελπίδα το συρματόπλεγμα
Πολύ κρύο, πολύ κρύο, πολύ κρύο εφέτος (εύχομαι όχι στις καρδιές μας όμως)

Πιο κοντά, πιο κοντά
μουσκεμένα χιλιόμετρα μαζεύονται γύρω μας.. κι ίσως τούτο να μας φέρει πιο κοντά κάνοντας τις αποστάσεις πιο μικρές και μας λίγο πιο "μεγάλους".

Φιλώ σε καλέ μου φίλε, και καλό Νοέμβρη.!

Νimertis είπε...

Νέλλη μου σ'ευχαριστώ από καρδιάς... με συγκίνησες!

Νimertis είπε...

Αγαπημένη μου φίλη Αοράτη, τι όμορφα λόγια... σου εύχομαι κι εγώ ό,τι ομορφότερο... να'σαι καλά!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά, γαλήνια και χαμογελαστά από μια καινούρια φίλη

Νimertis είπε...

Πολύ ευχάριστη έκπληξη Σοφία! Σ'ευχαριστώ πολύ! Να΄σαι καλά...

Mia Petra είπε...

Αγαπημένε Νημερτή, αν σου πω πότε έχω γενέθλια, θα γράψεις ένα τέτοιο αριστούργημα και για μένα; (ή θα με αναγκάσεις να το γράψω μόνη μου;; χαχα!!) Με έχεις συναρπάσει... Να είσαι καλά και του χρόνου και πάλι εδώ, να δούμε την εξέλιξη... Σε φιλώ, καλό βράδυ! :)

Eleftheria είπε...

Χρόνια σου πολλά φίλε μου Νημερτή όμορφα, ήρεμα, χαμογελαστά..

Κρατώ πως " ότι βιώνεται
πάντοτε θα βιώνεται ολόκληρο "...:)))... και πως " η αίσθηση του αιώνιου είναι ακόμα πιο σημαντική ".
Να είσαι καλά!
Φιλιά και καλό μήνα :)))

Νimertis είπε...

Πες μου πότε έχεις γενέθλια φίλη μου Joan Petri και από μένα ό,τι θέλεις...
σ'ευχαριστώ από καρδιάς για τα ζεστά σου λόγια... τέτοιες ευχές θέλω! Σε φιλώ κι εγώ!

Νimertis είπε...

Σ'ευχαριστώ lefti μου...
σε φιλώ κι εγώ αγαπημένη φίλη!

Xrisidel είπε...

Φίλε μου σου εύχομαι να καμπυλώνεις το σχοινί του χρόνου, κι έτσι να του "κλέβεις" πάντα, το χώρο!
Να έχεις χρόνια γεμάτα μνημοσύνη.

Υ.Γ.Και η μέρα(η μάλλον η νύχτα) το επιβάλλει "ν"ημερτή μου... http://www.youtube.com/watch?v=VCaT6tU7V8Q
Να είσαι πάντα καλά!

Xrisidel είπε...

http://www.youtube.com/watch?v=IFqLL6q2LJE
"Τα τραγούδια παίρνουν κάτι απ' την ψυχή μας
και το μεταφέρουν στο στερέωμα
όπου αναβοσβήνει σαν θλιμμένο πάλσαρ***
και το δρόμο δείχνει, για τους ναυαγούς.



Νimertis είπε...

Xibalba φίλη μου ωραία ευχή και σ'ευχαριστώ! Χρόνια γεμάτα μνημοσύνη...
σ'ευχαριστώ πολύ και τα links... σε φιλώ!

✿France✿ είπε...

Merci aussi de ton passage et bonne journée